MENU

Training website usability

Hoe effectief en gebruiksvriendelijk is jouw website?

Aanmelden

Hoe goed heb jij nagedacht over jouw websitestrategie? En weet jij of jouw website duidelijk genoeg is voor je toekomstige klant? Een website is een van de belangrijkste online elementen van je bedrijf. Een groot deel van jouw business staat erop, maar is hij wel duidelijk genoeg? Durf jij kritisch te kijken naar de inhoud van jouw website, zodat je kunt zien waar jouw verbeterpunten liggen? Dan is deze training voor jou!

Wanneer: 17 mei
Tijd: 13:00 tot 17:30
Waar: bij Office Stories
Prijs: €179,- excl. BTW (t/m 31 maart early bird prijs van €139,-) 

Voor wie:

✔ ZZP’ers en MKB’ers die kritisch naar hun website durven te kijken
✔ Ondernemers die een website hebben, maar eigenlijk niet weten of deze helder en duidelijk genoeg is voor de klant
✔ Ondernemers die zelf hun website willen optimaliseren, zodat ze de klanten aantrekken die ze graag willen.

Waarom deze training?

Deze training heeft een mooie balans tussen theorie en praktijk. Jouw website wordt daadwerkelijk getest op gebruiksgemak en je hebt direct inzicht in de sterke punten en de verbeterpunten van jouw website. Deze training is niet technisch, maar gaat wel diep in op de indruk die je met jouw website geeft aan potentiële klanten. Wel krijg je tips hoe jij jouw website zo makkelijk mogelijk kunt optimaliseren.

Na deze training heb je

✔ Inzicht in de punten die nu wel en die nu niet duidelijk zijn voor potentiële klanten
✔ Geleerd of jouw website de doelgroep aanspreekt die je graag zou willen
✔ Meer kennis over een goede manier om je website op te bouwen zodat deze helder en overzichtelijk is
✔ Meer kennis over makkelijke tools om zelf je websiteresultaten te meten in de toekomst
✔ Een duidelijke visie over jouw tone of voice op de website
✔ Geleerd op welke punten jouw potentiële klant beslissingen maakt

Dit gaan we behandelen tijdens de training website usability

✔ Review van jouw website: wat is de eerste indruk?
✔ Usability test: hoe gebruiksvriendelijk is je website nu echt?
✔ We zoomen in op de doelgroep, welke doelgroep spreek je nu aan?
✔ Tools voor het meten en analyseren van jouw websiteresultaten
✔ UX design: hoe kijken de meeste mensen naar websites?
✔ Tone of voice opdracht, zodat jij de juiste teksten kunt gaan inzetten
✔ De basis van persuasive design, hoe beïnvloed je het koopproces?

OVER DE TRAINER

Sylvia Coppens is mede-eigenaar van Office Stories en werkt als freelance online strateeg. Hiermee helpt ze bedrijven met het verbeteren van hun website. Al 12 jaar houdt Sylvia zich bezig met het maken van websites. Eerst hobbymatig en daarna heeft ze daar haar beroep van gemaakt. Sylvia heeft 5 jaar in loondienst gewerkt als E-commerce en Projectmanager waarbij ze aan de online positionering heeft gewerkt van o.a. Nutricia, Livera en Leen Bakker. In de afgelopen jaren heeft ze een uitgebreide kennis opgebouwd van zowel de technische kant, als het creatieve aspect dat komt kijken bij online positionering. Deze combinatie zorgt er voor dat ze jou kan helpen met het maken van die fantastische website die de juiste klanten aantrekt!

CLOSE