MENU

Oké, verbouwing is misschien een groot woord, maar we hebben zeker moeten klussen om Office Stories tot de fijne plek te maken die het nu is. Tijdens deze verbouwing hebben we nogal wat snapshots genomen om terug te kunnen kijken op deze periode. Dus wij dachten, dit vinden we een mooie aftrap van de blog!

Want vanaf nu komt er elke 2 weken een nieuwe blog online. Een blog over ondernemen, met verhalen van huurders of over mooie samenwerkingen die zijn ontstaan. Een blog waarin jij meegenomen wordt in het leven van andere ondernemers én praktische tips krijgt over ondernemerschap.

Heb jij zelf een vraag, tof idee, of wil je een keer jouw visie delen in onze blog? Laat gerust een bericht achter en we nemen snel contact met je op!

Klaar voor de foto’s? Hier komen ze:

Op 15 oktober hebben we de sleutel gekregen van dit toffe pand. Zoals je ziet nog niet helemaal in de stijl die wij graag willen uitstralen. Maar het belangrijkste was de basis en die was goed! We zouden beginnen met het schilderen van alle muren en dat is gestart op 23 oktober. De eerste week hebben we dus nog niet veel geklust, maar daarna zijn we volle bak aan de slag gegaan.

Als kleur op de muur hebben we gekozen voor groen. Dit past goed bij de uitstraling en het gevoel dat we neer willen zetten met het pand. En dit was ook de basis voor de inrichting. We hebben gefocust op het neerzetten van een rustige en natuurlijke uitstraling, dus hele felle kleuren zul je bij ons niet tegen komen :).

De handen uit de mouwen en meerdere lagen schilderen. Deze kleur komt trouwens van Karwei en is van hun eigen collectie.

De vloer hebben we ook een lik verf gegeven. Hiervoor hebben we gewone betonverf gebruikt, ook weer van Karwei. Het was best wel even uitzoeken wat we met de vloer wilden, maar dit was eigenlijk een hele fijne oplossing. Simpel en snel klaar!

Tijdens het klussen hebben we niemand ingehuurd buiten onze vrienden en familie, dus we hebben ook veel zelf moeten doen. Ondanks dat we veel dingen nog nooit hadden gedaan zijn we gewoon gestart en uiteindelijk zijn we daardoor ook nog trotser op het resultaat.

Het laatste stukje blauwe vloer, en zoals je ziet stond er achterin ook geen keuken meer. Hier stond een oude keuken die we wilden vervangen. De keuken eruit halen was overigens zo gedaan, maar de nieuwe plaatsen duurde iets langer…

We hebben onderling afgesproken dat er een aantal zaken heel essentieel zijn in onze ruimte en die we echt goed geregeld willen hebben. Eén daarvan is de WiFi. Op dit moment werd er druk overlegd over hoe de WiFi-bekabeling het beste aangelegd kan worden en waar de access points moesten komen. Voor degenen die interesse hebben, de access points zijn van Ubiquiti.

Onze kantoorhond was ook tijdelijke aannemer. Van alle markten thuis dat beestje! Alle WiFi-bekabeling is aan het plafond gemonteerd én we hebben alvast een extra aansluiting klaar gezet, mocht het nodig zijn om de WiFi uit te breiden.

De nieuwe keuken, bijna klaar! De keuken hebben we gekocht bij Ikea. Het fijne hieraan was dat alles gewoon op voorraad lag. Daardoor waren we flexibeler in de planning. De kraan hebben we niet van de Ikea, maar van de Karwei.

Ik denk niet dat we ooit zo veel in 1 keer gehaald hebben bij de Ikea. Overigens werkten wij natuurlijk iedere dag in onze klusoutfit en lekker zonder make-up.

Past prima in deze auto! We vonden het vooral ook belangrijk om zo efficiënt mogelijk te werken en dus zoveel mogelijk in 1 keer te halen.

De grote meubels werden zo veel mogelijk bezorgd zodat we daar niet voor hoefden te rijden. Deze bank is van Karwei, de bureaustoelen van Ikea en de meetingroomstoelen van de Kwantum.

Deze meetingroom kan gebruikt worden voor brainstormsessies, uitgebreide calls met je klant of om je klanten te ontvangen.

Voor de aankleding van het pand hebben we een aantal posters besteld. Om te kijken of de posters goed bij elkaar pasten hebben we ze eerst bij elkaar gezet in Photoshop. De posters komen van Desenio.

Precies 1 maand nadat we gestart zijn met het klussen hadden we onze eerste opening voor vrienden en familie. In 1 maand tijd hebben we het kantoor dus opgezet en zo goed als af gekregen. Er staan nog een paar klusjes open, zoals het vinden van gordijnen. Ook willen we nog wat toffe dingen aan de muur en het allemaal nog net wat gezelliger maken. Maar net zoals bij een huis, het is eigenlijk nooit in 1 keer af ;).

Benieuwd hoe het er nu in het echt uit ziet? Plan een gratis proefdag in en kom de sfeer proeven!

Reacties
Jouw reactie

CLOSE