Branding cursus voor ZZP'ers

Dat jij jezelf als ZZP’ers moet onderscheiden weet je wel. Want hoewel andere ZZP’ers dezelfde dienst aanbieden als jij, wil je precies die klanten aantrekken die bij jou passen. Maar voordat je de klanten kan aantrekken die bij jou passen, moet je eerst heel goed weten wie je zelf bent en wat je te bieden hebt. Wat maakt jou zo anders en op welke manier zet jij jezelf in de markt?

Tijdens deze training krijgen we dat helder. We zorgen er voor dat je precies weet waar jij voor staat en hoe je dat op een passende manier kan uitstralen, zodat jou verhaal staat als een huis.

Voor wie

  • Ondernemers die zichzelf op een onderscheidende manier in de markt willen zetten
  • Ondernemers die klaar zijn met doen wat hoort en willen ondernemen vanuit een sterke basis
  • Ondernemers die meer inzicht willen krijgen in de strategie van hun bedrijf en de keuzes die ze maken

Waar & wanneer

  • Van 14:00 tot 16:00
  • 2 middagen online
  • Max. 5 deelnemers
  • 9 & 16 juni 2020

Na deze cursus heb je:

  • Inzicht in jouw kwaliteiten en onderscheidend vermogen
  • Een duidelijke stip op de horizon
  • Inzicht in de klanten die jij het liefst wil helpen en weet je hoe je deze kan bereiken
  • Meer vertrouwen in jezelf en je onderneming
  • Meer focus in je werk en je to-do's
  • Tal van content ideeën voor het zichtbaar maken van jouw merk
  • Een merk dat 100% klopt aan zowel de binnen- als de buitenkant van jouw bedrijf

Dit gaan we behandelen tijdens de branding cursus voor ZZP'ers

  • We kijken naar de basis van jouw aanbod en waar we dat kunnen versimpelen en verscherpen
  • Door middel van een merkentest krijg je inzicht in de sterke punten van jouw merk
  • Je zet je stip op de horizon, zodat je weet waarvoor jij elke dag je bed uit komt
  • We kijken naar de voorwaarden waarop jij wil werken en formuleren stevige kernwaardes
  • We maken een vertaalslag van de interne strategie naar een passende uitstraling van jouw bedrijf

Over de trainer

Sylvia Heeren is mede-eigenaar van Office Stories en werkt als freelance  merkstrateeg. Ze heeft haar bedrijf zo ingericht dat het helemaal past bij haar persoonlijkheid waardoor ze kan ondernemen vanuit en sterk fundament en er geen afleiding meer bestaat van indrukken van buitenaf. Ze staat bekend om haar praktische en nuchtere aanpak, maar wel in combinatie met de emotionele en psychologische aspecten van branding. Door middel van deze combinatie zorgt ze er voor dat jij emotionele verbinding kan krijgen met jou klant en dat je een functionele WOW-factor neer kan zetten. 

Bestel je tickets